header photo

Praktijk voor PMT
Werkzaam in zuidoost & zuidwest Brabant.

Evaluatie


Op deze pagina vindt u informatie over de volgende 3 onderwerpen

  • Vertrouwenspersonen voor cliënten jeugd (Jeugdstem)
  • Tevredenheids onderzoek
  • Klachtenregeling

Jeugdstem


Over Jeugdstem
Jeugdstem is de organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdzorg. Iedereen die te maken heeft met jeugdzorg en daar vragen over heeft, kan bij ons terecht. Voor informatie, advies of ondersteuning. Kinderen, jongeren en volwassenen kunnen met vragen of klachten naar een vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon kan meegaan naar gesprekken met de gemeente of een hulpverlener. Ook helpt de vertrouwenspersoon met het indienen van een klacht bij een klachtencommissie of bij het bezwaar maken bij de gemeente. Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van Jeugdstem is gratis. Jeugdstem is een zelfstandige stichting, de vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van een instelling voor jeugdzorg.

Een Jeugdstem vertrouwenspersoon

  • Geeft informatie en advies aan jongeren, ouders en verzorgers en legt uit hoe de jeugdzorg werkt.
  • Ondersteunt cliënten bij klachten over de jeugdzorg
  • Geeft informatie over rechten en rechtspositie in de jeugdzorg
  • Draagt bij aan verbetering van de kwaliteit van de jeugdzorg
Zo bereik je Jeugdstem
  • Bel gratis naar 088 – 555 1000
  • Chat met een vertrouwenspersoon via www.jeugdstem.nl De chat is open van maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur.
Download de folder van Jeugdstem voor meer informatie.

Tevredenheids onderzoek


Wij streven voortdurend naar verbetering van onze dienstverlening en het waarborgen van de hoogste klanttevredenheid. Uw mening is voor ons van onschatbare waarde. Daarom nodigen wij u vriendelijk uit om deel te nemen aan ons tevredenheidsonderzoek.

Voor een gedetailleerde uitleg van het tevredenheidsonderzoek en alle bijbehorende informatie, verwijzen we u naar onze Tevredenheidsonderzoek Gids (PDF)

.

Klachtenregeling


Wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Mocht u echter onverhoopt niet tevreden zijn of een klacht hebben, dan staan wij klaar om dit serieus te nemen en op te lossen.

Voor gedetailleerde informatie over onze klachtenregeling en de stappen die u kunt nemen, verwijzen wij u naar onze Klachtenregeling (PDF).



"I would not waste my life in friction when it could be turned into momentum."

Frances Willard